Dlaczego warto reklamować swoją działalność za pośrednictwem Facebook'a?

  • 13.12.2021, 14:00
  • Grupa Tipmedia
Dlaczego warto reklamować swoją działalność za pośrednictwem Facebook'a?
Współczesnym światem rządzą media społecznościowe, co do tego chyba nie ma najmniejszych wątpliwości. Z samego Facebook'a na całym świecie korzysta co najmniej kilka miliardów osób, będąc popularnym sposobem na komunikację i wymianę różnego rodzaju informacji. Ze względu na dużą popularność, Facebook cieszy się dużym zainteresowaniem wśród osób zajmujących się prowadzeniem działań e-marketingowych. Dlaczego warto promować swoją działalności właśnie za pomocą tego kanału społecznościowego?

 

Wysoka skuteczność działań promocyjnych przy niskich kosztach

Facebook należy do grupy bezpłatnych portali społecznościowych, a co za tym idzie, prowadzenie konta firmowego nie wiąże się z koniecznością ponoszenia jakichkolwiek opłat. Prezentowanie oferty firmy i promowanie jej działalności może odbywać się w prosty sposób - za pośrednictwem publikowanych postów zawierających informacje między innymi o:

  • profilu działalności firmy,

  • promocjach,

  • nowościach,

  • konkursach,

  • innych okolicznościowych informacjach.

Facebook posiada swój własny system reklam, czyli Facebook Ads, dzięki któremu możliwe jest prezentowanie treści reklamowych z uwzględnieniem ściśle określonych przez reklamodawcę parametrów. Warto jednak zaznaczyć, że w przeciwieństwie do założenia konta na Facebooku, za korzystanie z Facebook Ads należy zapłacić. Nie jest to jednak zbyt wygórowana kwota, za to dzięki ogromnym zasięgom tego portalu społecznościowego zwraca się w naprawdę bardzo krótkim czasie. Dużą zaletą takich reklam jest to, że mogą być wyświetlane wyłącznie osobom, które spełniają określone przez reklamodawcę wymagania (dotyczące wieku, zainteresowań, lokalizacji, statusu społecznego itp).

Ciężko jest określić jednoznaczny przedział kosztów związanych z korzystaniem z Facebook Ads, gdyż zależne jest to od wielu czynników, głownie od zakresu reklamy oraz konkurencji.

Dlaczego warto promować firmę za pośrednictwem Facebooka?

Facebook ma ogromne zasięgi, dzięki czemu pozwala dotrzeć z ofertą firmy do naprawdę bardzo szerokiego grona potencjalnych odbiorców. Co ciekawe, klienci korzystający już z oferty firmy, poprzez klikanie ''lubię to'', komentarze czy udostępnianie postów pomagają w poszerzaniu zasięgów reklamy. Dodatkowo dzięki rozbudowanym możliwościom Facebooka reklamodawca sam może zdefiniować, do jakiej grupy ma zostać skierowana jego reklama.

Warto również podkreślić, że reklama za pośrednictwem Facebooka pozwala na dokonanie pomiarów jej efektywności. Wszystkie działania są w pełni udokumentowane, przez co łatwo można poddać je dogłębnej analizie i wprowadzić ewentualnie niezbędne poprawki, aby była ona jeszcze bardziej efektywna w swoim działaniu.

Firmowa strona na Facebooku - komu zlecić jej prowadzenie?

Facebook to niezwykle popularne medium społecznościowe, a promowanie firmy za jego pośrednictwem jest niezwykle skuteczne, szczególnie jeżeli prowadzenie profilu czy kampanii reklamowej zostanie zlecone profesjonalistom, którzy ze względu na swoje bogate doświadczenie będą doskonale wiedzieli, jak szybko i skutecznie trafić do szerokiego grona potencjalnych odbiorców. Dodatkowo profesjonaliści będą wiedzieli jak uniknąć wpadek wizerunkowych czy komunikować się nawet z trudnymi i wymagającymi klientami.

Materiał partnera https://morelikes.pl/

Grupa Tipmedia
Materiał Partnera
Podziel się: